torsdag 13. juni 2019

Sunny Bears VS Tan Bombz

Sunny BearsTan Bombz




Jeg mottok pakken min med Tan Bombz i går, og har tatt tilskuddet to ganger nå. Så vurderingen min går utelukkende på hvilken som smaker best.
Den soleklare vinneren er Sunny Bears.

Sunny bears smaker kjempegodt. De har en behagelig konsistens å tygge gjennom, og de ser søte ut da de er formet som små bjørner.

Tan Bombz på sin side hadde en såpass skarp smak at jeg varslet kundeservise om det. For alt jeg vet har de vært uheldige med et parti. Og da er det jo greit at de får beskjed

Forskjellen på disse var rimelig stor. Sunny Bears er uten tvil den jeg kommer til å velge igjen.

Tan Bombz sin embalasje er langt penere på hyllen en bjørnene da, så den seieren stakk dem av med om ikke annet.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Etiketter

Sunny Bears VS Tan Bombz

Jeg mottok pakken min med Tan Bombz i går, og har tatt tilskuddet to ganger nå. Så vurderingen min går utelukkende på hvilken som sm...