lørdag 25. mai 2019

En smak av sørlandssommer

I dag sitter jeg med følelsen av at sommeren så smått har startet.
Vi startet dagen med en tur i Aquarama. Vi har årskort helg som gir inngang i AQ bad hver lørdag og søndag. 
Vi pleier å dra dit litt over ti, da det er færrest folk så tidlig på dagen. 
I dag hadde de "drukningsforebyggende dag", med bla. svømmekurs for voksne, førstehjelpskurs og mulighet til å ta svømmeknapp. Så alle guttene kom hjem med velfortjente pins etter god innsats i vannet.
Selv fikk jeg med meg litt fregner på nesen etter å ha kost meg i utebassenget.

Etter badingen tok vi en tur innom torvet i byen, hvor det var "Danmark på Torvet" i dag. Flere hotellkjeder og slike ting hadde stand. Det ble delt ut is og smaksprøver, og Captain Kid var der.

Vi har allerede booket opphold på feriesenter i Danmark om en mnd, så det var hyggelig med en liten smakebit på det. Danmark på sommeren er helt perfekt når man reiser med barn.

Da vi var innom butikken for å handle lørdagsgodt, så tok jeg med meg et par planter jeg vil plante ute. Og for å toppe sommerfølelsen jeg sitter med helt, så fyrer vi snart opp grillen på verandaen.

God nestensommer!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Etiketter

Sunny Bears VS Tan Bombz

Jeg mottok pakken min med Tan Bombz i går, og har tatt tilskuddet to ganger nå. Så vurderingen min går utelukkende på hvilken som sm...