fredag 24. mai 2019

Hello world

Da prøver jeg meg som blogger igjen.
Blogger kontoen min mener at jeg startet opp i Januar 2008. Det er jo en stund siden. 
Jeg blogget i syv år, men ga meg da sønnen min skulle begynne på skolen.
Det å ha en blogg er igrunn ganske hyggelig. Selv om "bloggverden" er ganske så annerledes nå, i forhold til da jeg var på det mest aktive. 
Kanskje jeg kan klare å komme med litt tips og viten, som kan være til inspirasjon for andre. 
Om ikke, så kan dette uansett være et fint utløp for kreativitet.
Jeg håper ihvertfall at noen vil like å titte innom en gang iblant.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Etiketter

Sunny Bears VS Tan Bombz

Jeg mottok pakken min med Tan Bombz i går, og har tatt tilskuddet to ganger nå. Så vurderingen min går utelukkende på hvilken som sm...