søndag 26. mai 2019

Båtmesse

I dag tok vi turen til en båtmesse som var i byen.
Mest bare for å komme oss ut en liten tur på morgenen. Frokosten min ble en soft-is med jordbærstrøssel og en kaffe på bryggekanten. Det må være lov innimellom.
De to minste hoppet litt i et hoppeslott og fikk dra noen turer med Elias-båten, før vi gikk videre til lekeplassen i Tresse.
Nå har jeg ingen brennende interesse for båter, men det er gøy å se litt allikevel. Mye fint.
Foreldrene mine hadde et firma hvor de laget båtkalesjer og puter da jeg var yngre. Og de pleide og ta meg med på slike messer da jeg var liten, så det vekket litt gode minner.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Etiketter

Sunny Bears VS Tan Bombz

Jeg mottok pakken min med Tan Bombz i går, og har tatt tilskuddet to ganger nå. Så vurderingen min går utelukkende på hvilken som sm...